Killen: Idag ska jag operera hjärtat... jag är rädd
Tjejen: Allt kommer gå bra , älskling
Killen: Nu ska jag gå in på operation ... jag älskar dig! ...
Tjejen började gråta och sa : Älskling jag älskar dig mer än allt i världen!
Operationen är över och killen letar efter sin tjej.
Killen: Vart är hon?!
Mamman kom fram och sa: Sa de inte vem som gav dig hjärtat?

Tjejen: sakta ner jag är rädd
Killen : Nej , det här är kul
Tjejen : Det är det inte alls , sakta ner
Killen : Säg att du älskar mig då
Tjejen : Jag älskar dig, sakta ner nu.
Killen: Ge mig en kram
Tjejen: kramar honom.
Killen: Ta av min hjälm och sätt på dig den.
Tjejen tar på sig hjälmen.
I tidningen nästa dag: En motorcyckel har krockat in i en byggnad,
två satt på motorckyeln,
men bara en överlevde.
Sanningen: Killen hade insett att hans bromsar inte fungerade, men han ville inte tala om det för tjejen. Istället fick han henne att säga jag älskar dig, känna hennes kram för en sista gång, och han fick henne att ta på sig hans hjälm så att hon skulle klara sig även om han skulle dö.

Om du hittar flera sånhär historier så kommentera! Älskar sånhär historier :)



©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa =)

Jag fick gåshud tå ja läst hede. =S Men på ett bra sätt =)

2011-12-12 @ 20:29:57
URL: http://jossasbloggen.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0