Everything is nothing without you

Nu just vet jag inte hur mitt humör e :S
Men skolan har väl varit ok har inte arbetat med nånting idag bara spelat , sett på film o haft frågesport :)
Av jossa fick jag en jätte mysig morgonrock :D och av ike igår fick jag en jätte fiin halsduk och en sten som det står vänskap på (just såna stenar som jag tkr e så fina :D )
haha då jag gick in i bige rummet sa ike att jag såg ut som värsta bossen då jag gick in ahaha och då jag klev på bussen och visade mitt busskort visade jag det som om jag var en FBI agent HAHA och märkte sen att jag hade haft kortet fel väg :P HAHA lyckat säger jag bara :thumbup:

©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Louise

Hej!

Vill du har flera besökare till din blogg? Här på laakinoiise.blogg.se kör vi dagens blogg varje dag där har du chansen att synast framför mina 100-200 besökare. Om du vill vinna mer besökare trick här :http://laakinoiise.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-tisdag-2.html#comment

2011-12-20 @ 06:05:35
URL: http://laakinoiise.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0