Fyke!

Sitter vid datorerna på fyke för vi fick göra vad vi ville på datorerna nu då de e sista gången innan jul :D
Nu har vi hållit på med kemi och på vårterminen ska hålla på med fysik :)
Nästa timme har vi engelska och då får jag , jossa o ike spela ett spel för vi håller på med att skriva om nånting , tror jag har skrivit om det förrut :)
Men dom som är klara får spela ett spel och vi är klara :P
På finska vet jag inte vad vi ska göra o inte på matte hellet , iaf orkar jag inte räkna på matten :S
På husligekonomi ska vi städa och se efter skolan händer det som jag har skrivit så mkt om , nämnligen så ska jag till jossa :D
hahaha okej det börjar väl bli lite tjatigt nu men men ;)


såå najs bild (tkr jag ) hehe och det är jag som gjort den :P
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0