Hur man har förändrats under 2011 + annat som hänt 2011


1.1.11


10 februari 2011


9 mars 2011


13 april 2011




blev störtkär samma månad oxo


29 juni-juli 2011 gästbloggade ike på min förra blogg medan jag var vid
gotland


Juli  vid gotland fick jag världens finaste bränna :thumbup:





juli


i juli blev jag oxo dumpad , det var en svår period för mig :(


var 30 juli till wasalandia på rocklandia & såg dead by april !!! :D





redigerade en naaajs bild i augusti

o såhär såg jag ut i augusi (ike har redigerat)

i september blev det skolfoto och jag och mina bästa vänner tog
kompisfoto :)


oktober


november hade jag lagat rosa i håret (tror de var i oktober)


i december(nu) var och såg breaking dawn 1 med mina söta fiiina vänner :P

Sen blev det jul och såå jaaa har en massa bilder från sommaren men orkar inte ladda upp
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0