Snart blir de kalle ankas jul :P

Var just till gravplanen tror jag de heter x)
Mötte jossa där oxo och vi hälsade varann god jul och gav varann en vänskapskram jag älskar kramar :D
Har nu lagt på mig finare kläder och en tomteluva :P
Såg på rudolf med röda mulen filmen oxo innan vi åkte , alltså de e en av dom bästa julfilmerna fast den är tecknad så kom det ju nog några tårar då och då , då han blev mobbad för sin mule t.ex.
Jag tkr hans mule är den finaste mulen som finns :P
hahaha japp här kmr jag med mina åsikter :) men jajja snart kmr väl storebrorsan hem hit och fira jul med oss och sen blir det kalle ankas jul och julmat ;)
Ska se på Kan du vissla Johanna oxo för att jag inte kmr ha något annat att göra och sen så har ju dendär filmen ett jätte braaa namn oxo hehe :P
God jul till er (igen haha)


©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0