Bra dag !

Idag har dagen varit braaa men andra ord :)
På fyke hade vi bara teori som vanlit. På engelska skulle vi typ skriva om något i Storbrittanien elr Wales och jag , ike & jossa fick skriva om olika band och då såg vi att bullet for my valentine är från wales och Metallica , Nirvana är oxo från storbrittanien :D
På finska såg vi på en ganska braa film :)
Sen var matte tråkigt som vanlit men på huslig ekonomi gjorde vi jätte god mat och jätte goda muffins :D
Jag kan lägga in receptet på dom oxo dom heter Mockamuffins och var himmelska :P
Tror faktist att jag ska baka såna ikv haha :P
Sen nu då jag kom hem så fick jag in några låtar på min tfn via datorn :D haha
1. Vispa ägg och socker pösigt
2. Blanda de torra ingredienserna
3. Tillsätt mjök och smält margarin
4. häll smeten i muffinsformar och lägg in i ugnen i 225 grader , ha i dom i ca. 20 min
5. Gör glasyren och "häll" på muffinsarna och strö på lite kokosflingor elr strössel
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0