Ike bloggar !!

Nu har ike börjar blogga igen så kolla in hennes blogg!! :D
Alltså vf måsta snön regna bort inatt !? Jag som var så glad då det äntligen hade kommit lite snö o så regnar den bort :(
Idag första timmen var det 2 poliser och hade föreläsning men det hördes så dåligt va dom sa så man hörde inte så mkt och så måsta den ena polisen prata på finska sååå jaaa wiihoo man fattade ju mkt XD
På fredag har vi BiGe prov och jag kan säga att det är inte heller mitt starkaste ämne men timmarna är ganska chill XD
Btw.Hann inte med ett morgoninlägg för jag försökte få cammen att fungera men det lyckades inte


ganska konsti bild om jag får säga vad jag tkr :P
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0