Listen now I found myself in you

Denhär dagen har väl nog varit okej :)
Har sett på 2 filmer och en 10 min film :P
På modde såg vi på filmen "tusen gånger  starkare" och den rekommenderas :D
På finska fortsatt vi att se på en finsk film om några vänninor som utmanar sina pojkvänner på fotboll , den filmen är så braa (om man frågar mig)
Afro dans var jätte kul hahaha :P nästa gång på gymppa ska vi till sportsclub (älskar det stället) :D
Idag har det regnar så inget toppen väder precis ...
Men men jag hoppas på bättre väder imr :)
HAHAH idag på morgonen klämde jag mitt finger och ropade : AAAAAAAAJJJJJ VITTUUUUUUUUUUUUU
HAHAHAH o då jag gick in i hemklassen så var det så mörkt så jag såg inte riktit vart jag gick så stulade jag i en pulpet och skrek : WOOOOOHHHOOO
HAHAHAH jajja rolig är man ju nog ibland XD
HAHAHAHAH helt random bild som jag hade tänkt redigera och påpeka
hur mitt hår ser ut alltid då jag kmr ur dushen haha men det blev aldrig
av :P Inse att jag har en hot pyjamas XD HAHA
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0