Färdit pluggat

Nu orkar jag inte läsa på prov längre.
Provet får gå som det går jag har läst så mkt jag har orkat.
Skoldagen har varit kul :)
På ekonomi & företagsamhet bytte vi klassrum så då hamnade jag närmast dörren så då var jag dörröppnare.
Vi pratade om hur man ska tala i telefon då man ringer och söker arbtete och hur man gör på en arbetsintervju.
På fyke repeterade vi bara och det kändes som om jag kunde ganska mkt då :)
Men det fanns saker som jag inte fattade ett skit av.
Modde läste vi och snart har jag läst ut min bok :P
På bige började vi med "Blommans könliga förökning" haha men chill var det :D
Imr blir det ju stan med dom bästa! och förhoppningsvis följer kameran med så jag får mera bilder :P
en bild från gotland i somras ;)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0