Never before never again

Skoldagen har varit ganska chill ;)
Försov mig lite elr ganska mkt imorse så jag hann inte logga in på datorn ist såd jag lite på tv :)
Hahah alltså humor har man
Jag till ike : e gud ringaren i notre dame ?
Ike : .... (minns inte vad hon sa )
Jag till jossa : e gud ringaren i notre dame?
Jossa : ööh ... nä
Jag : men det var ju det som var det roliga
Och sen skrattade jossa och jag haha ike tror jag skrattade lite oxo men det var på matte timmen så :P
 
 
Innan historia timmen :
Hahah ike började skickla mig på benen och just då var jag skit skicklig så då blev det typ nån kvinno fighti :D hhah
Sen då ike hade slutat kom jossa med sin hand och började skickla mig så då tog jag snabbt bort hennes hand och då kom historia läraren just då alla 3 skrattade och jag skrek då jag blev skicklad och sa han till mig : E du sådär excited ?
Och alla 3 skrattade.
Och sen på historia timmen gäspade jag på något udda sätt hahaha vet nu inte hur man ska skriva det så jaa :)
hahhaha men en kul dag har det varit :P
& det tack vare domdär 2 underbara tjejerna :D Love ya ♥
ike , jossa , jag
Nu ska jag se på tv hejdåå ^^
©My pics om de inte står annat! :3
Trackback

RSS 2.0