Ni kanske vill veta lite om mig ;)

Jag heter då Johanna och jag kallas för nanna.
Bloggnamnet kom bara upp i huvudet :)
I denhär bloggen kmr jag att skriva om allt som händer runt omkring mig i mitt liv.
Mkt musik kan det bli hehe och lite bilder då och då :)
Jag fyller 14 år om 1 månad så nu fick ni veta tillochmed när jag fyller år hihi :)
Är mkt med ike och jossa på fritiden så ni kmr få läsa mkt om dom tror jag.
Min musik smak är elr jag tkr om att lyssna på rock , screamo , svensk rapp så ni kmr att höra mkt sånt i denhär bloggen hehe.
här fick ni nu en bild av mig hehe.
Det känns lite sorgligt att ha lämnat den gamla bloggen men säkert kmr jag att börja skriva där igen :)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0