Jäklit med den här datorn o_0

Filmade en video imorse o har försökt ladda upp den på videofy.me men det kmr bara : Woah! Google chrome have chrashed
elr något liknande o dehär också om jag gör de på internet explorer: Internet explorer have stoped working
ÅÅÅHHH blir så jäkla arg på det -_-
Det andra skitiga idag var att vår gymppa lärare var sjuk så vi dansade inte nu heller :mad:
Det roliga idag har varit att jag , ike o jossa har egna kara namn xD
Här är mina bilder :
Några av ikes bilder:
synd att de inte blev så många bilder på ike men men.
Dehär inlägget började jag på för mer än en timme sen men dampade så hårt o datorn slocknade
så jag gick ut o åkte skateboard lite o for till fammo :)
Snart blir de väl Rax då min kära lillebror Tobias har fyllt 8 år :D
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Häls Grattis ti Tobbe! :D

2012-04-25 @ 20:15:57
URL: http://thejossassimsblogg.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0