Dagens outfit xD

Nu då skolan har börjat så klär man sig ju i vettigare kläder än hemma xD 
Sååå varför inte visa mina kläder som jag hade idag? ;)
 
 
Var till Öjberget o gick lite elr jaaa lite o lite de var typ 3 km hörde jag en lärare bakom mig säga. 
Lämnade min hoodie i skolan i väskan o de var tur för de var varmt men den skulle ha behövt som skydd mot brännäslor elr brännhäslor elr hur de heter XD Då man skulle gå på en smal stig så kom de mittiallt brännäslor/hässlor o man hade liksom inte så mkt "skydd" (misstolkningXD) för benen så jag stod med armarna upp i luften o ropa " NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!" hahahahahaha xD tills någon typ ropade " med gå då" Så jaaa de var väl bara att gå xD Brände båda knäna :( Stackars mig :( hahaha nee xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0