Något jag är rädd för och varför

Kan faktist inte ta upp bara 1 grejj som jag e rädd för så kör på alla xD
Jag e rädd för:
 
Spindlar!! varför: Går inte att beskriva dom e hemska o äckliga o jag e alltid rädd för att dom ska bita mig o så ser dom så lämska ut o allmänt äckliga jag hatar dom!! :(
 
Sprutor!! varför:  Dom gör ont e hemska o långa o ska in i kroppen :O Jag klarar inte ens att sticka mig med en nål i fingret med flit! Och en spruta e ju flera ggr så lång som en helt vanlig nål o ska in i armen :(
 
Åska!! varför: Dom e så högljudda :( o så blixtrar de på samma gång o jag e rädd för att den ska slå ner nånstans t.ex huset. En gång då jag var vid mina kusiner så började det åska o så hade dom datorn på o så då vi satt vid bordet så slog blixten ner någonstans så de kom gnistror ur datorn mellan mig o min ena kusin :O
 
Ormar!! varför: Dom e slingriga o kan bitas o fräser åt en o jaaa alla borde hålla med om att dom inte e roliga :(
 
Djupt vatten!! varför: (Nu menar jag ju hav , sjöar inte pool o simbassäng) Man vet inte vad som finns där o tänk om jag inte orkar simma tillbaka :O Jag skulle drunkna då :(
 
MÖRKER! varför: Inbillar mig att jag ser en massa olika saker :O jag vet inte riktigt varför jag inte tkr om mörker men man har bättre fantasi då t.ex om man e ute o går på ett mörkt ställe så kan ju värsta mördaren elr våldtäktsmannen komma bakom en. Jaaa de e fantasin som används på fel sätt helt enkelt xD
 
Nu just kmr jag inte på så mkt mer men jag har faktist en släng av cellskräck :O 
Jag e ju nog rädd för vissa djur men orkar inte räkna upp alla xD
 
 
Där har vi 1 av mina rädslor xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0