Dadelkaka i ugnen

Hejj nu har jag en dadelkaka i ugnen vi har gjort såna till jul sen jag gick 7an ^^ 
Annars så har jag ritat lite och har en paus nu just :) Vara ute o gå har jag också hunnit med , märkte direkt att det inte så braa för mig att inte kunna träna t.o.m gå ut o gå :O Fick först värk i höger knä efter halva sträckan som vanlit men så då jag nästan var hemma kom det en så otrolig smärta i det vänstra höftet så jag knappt kunde gå och fick släpa benet och mitt högra ben ville inte gå så jag kunde nästan inte gå :O Det blir nog ett snack med fysion då jag ska dit ;)
Time to be egoooo xD
HAHAH neee den tafsas inte .... inte alls xD
 
 
Okej kanske det räcker nu xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: ike

HAHAH ja börja skratt när ja läst hede: neee den tafsas inte .... inte alls XD haha XD

Svar: HAHAHAHAH xD
Johanna

2012-12-22 @ 21:54:16
URL: http://justikehere.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0