En åsikt som handlar om Justin Bieber

Jag gillar inte Justin Bieber o hans musik men jag tycker att det har börjat gå för långt på fb.
Det finns bilder på honom med en text där det står t.ex. "1 one like , 1 shot in Justin Biebes head" , "Like if you want Justin Bieber dead" 
Alltså C`mon de e som om han skulle vara en mördare eller något. Han är säkert en bra person så jag tycker faktist det har gått för långt! Det är annat om det står så om Kony , Talibanerna elr något sånt , för såna som dom vill man ju inte ha :O
Bara för att jag skrev det här inlägget så kommer det ju inte att ändras o de e självklart men jag behövde skriva det , det har stört mig så mkt. Jag kommer ändå inte tycka om Justin Bieber för det xD
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0