Godmorgon!

Är redan uppe för att försäkra oss över att vi har med allt :) Jag som hade planerat att sova till 10 :O
Vi åker ju till helsingfors idag o imr åker vi med flyget :) kan säga att jag e nervös över flyget för wc:n e så hemsk o då man landar gör det så in i helvetets ont i öronen o huvudet xD Har packat med mig öronpropparna som jag o klassen fick av decibel.fi för länge sen xD Det kommer komma upp tidsinställda inlägg men inte för varje dag tyvärr , jag vet faktist inte till vilka dagar jag har gjort inlägg men 1 dag blev de 2 iaf :O Men domhär sista dagarna på året så tror jag nog att jag har inlägg till varje dag :) Tog annars med några mynt så jag sitta framför datorn där nere i teneriffa nån gång , men tror det bara blir 1 gång tyvärr :O 
Men jag tror jag sätter punkt här o så ses vi säkert då jag e i teneriffa :) Ha det braa :D
BY SUCKEEEEEERS ;) 
 
 
 
Nu ska jag åka iväg o ha det skönt :D
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0