I'M STILL ALIVE & JULLOOOOOV!!!

Jag lever fortfarande som ni kanske märker! Har fått jullov nu också elr okej för typ 2 timmar sen :P
Fick världens finaste julklapparna av ike & jossa ♥ Ska visa bild på det .... snart ;)
Jag e jätte glad o nöjd över mitt betyg , har höjt upp det tillbaka så till våren ska jag höjja det ännu mer tänkte jag :D
Då jag åkte hem var det världens finaste väder , jag log och världen log tillbaka :) Vi fick t.o.m godis :P 
Inte för att skryta nu men jag har värkligen skännt mig fiiiiin idag :D I love that feeling ;) 
Nu kommer bilder på hur jag såg ut idag o lite knas o julklapparna jag fick :)
 
haha xD
 
 
 
 
Av ike 
 
Av jossa
 
HAHAHAH I'm in heaven xD
 
Nu e jag jätte taggad på julafton !!
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0