Info + dagen + framtiden

INFO OM UNGFÖRETAGSAMGETS UF: Imorgon är det första sälj mässa o de e i skolan lektion 3-4 + rasten där emellan! Jag kommer sälja lussebullar (för att det är juletid) och mina halssmycken :) Det mesta som kostar e 2 € så det är skit billigt ju!! :D Kommer vara själv eftersom min kompanjon e bortrest :( Men nåjaaa klart att jag klarar av det själv också :P 
 
DAGEN: Dagen har varit helt okej , vi fick ut våra efterlängtade engelska prov och hörförståelse där det hade gått bra :) Ekonomi & företagsamhetsprovet som jag hade idag gick nog helt okej men det var svårt :O Dom sa var o när vi skulle skriva det så tidigt i radiomeddelandena så jag hann inte uppfatta något så jag följde efter en i klassen som jag har i samma grupp men tappade bort honom då jag sa till min Hälsokunskapslärare att jag skulle skriva prov , så jag kollade på skärmarna men dom visade inget så jag gick till kansli o fick veta var jag skulle skriva det. Var iaf inte ända som tur xD
Jag blev helt trött på att ha håret helt rakt så jag gjorde det lite lockigt i luggen o i några slingar närmast ansiktet , tror det blir samma sak imorgon också :) Näst sista timmen ---> jag var hemma fick jag lågt blodsocker och blev yr och då jag kollade på skärmarna på vad det skulle bli för mat denhär veckan så läste jag unge greve dracula :O 
Har haft sjukt i mitt höft hela dagen och samma sak med helgen , jag har sjukt i höftet ganska ofta. Tror jag kanske snart skulle ta o visa upp det för skolhälsovårdaren :)
 
FRAMTIDEN: Efter jul nångång (om jag får lila färg i julklapp) så ska håret få lite lila färg också :D Jag tar såklart inte bort det rosa för det vill jag ha kvar :3 I januari har jag en frisörtid också o det var värkligen på tiden xD
 
 
 
Puuuh det blev ett långt inlägg xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0