knäck e gott ;)

Halojj slutade 1 idag o det här är första gången jag e vid datorn sen jag kom hem från skolan för jag har varit upptagen med annat ^^ b.l.a så har jag äntligen gjort knäck men dom misslyckades ju nog lite :P Jag hade smäten för kort stund på plattan så dom har inte blivit hårda ännu o då var de nog några timmar sen dom blev klara xD Men bara det smakar gott så e det braa!! Har sett på "nu är det jul igen 2" o jag älskar dom filmerna :) Fick ut mitt ek&fö prov idag o det gick jätte braaa :DDD
Här kommer bild på hur jag såg ut igår och på dom andra strumpisarna ^^
 
 
Imorgon e det äntligen julfest o sen jullov!!!!! :D
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Sofie

Gud vad fint hår du har :):)

Svar: Tack dsm! :D
Johanna

2012-12-21 @ 22:49:09
URL: http://themusicneverstops.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0