Min dag idag

Min dag har faktist varit braa också :) Kemi förhöret gick väl braaa xD hahaha satt faktist o skrattade åt mitt kemi förhör med en kille för det hade gått så sämst xD Jag fick 3p av 14p xD hahaha hur lyckas man?!
Men bra att vi hade förhöret iaf så det inte skulle ha gått sådär på provet + så fattar jag mer nu :)
Fick ut min novell som jag skrev i skolan , den handlar om starka syskonband och cancer!
Klassföreståndaren /modersmålsläraren hade skrivit såhär: du har skrivit en  gripande novell om starka syskonband och livets orättvisor. Du varierar mellan berättande partier och dialoger.
Jag är jätte nöjd för det var det jag ville förmedla! :D 
 
Vet inte vad det har varit med mig idag xD På morgonen då jag o tobbe mötte en som vi känner så sa hon att hon hade min bok i bilen men jag hörde att hon frågade var är den 3dje. Så jag svarade : han e i hesa... hahaha xD
 BTW. Jimmy sitter i bussen på väg hem från helsingfors han har varit där idag o sett på balett! xD
 

På modersmålstimmen då vi hade läst o jag skulle sätta tillbaks boken så flög den ur hande o man hörde bara : SPLAT! xD
Sen då vi hade firat självständighetdag men mumin , ishockey VM 6-1 (WOOHO) , Lordi o Boomfunk MC 
så var det vi som skulle städa undan stolarna. Så tog jag en mjuk stol som satt fast i en annan men jag visste ju inte de så den andra stolen flög på golvet o gjorde värsta volten helt ljudlöst o det såg bättre ut än ni tror! hahaha xD
Har stulat på mina fötter och snubblat idag. Då jag skulle gå in i bussen o hade gått uppför 1 trappsteg så trodde jag att det var mer så jag typ stampade jätte hårt o hade helt seriöst min xD hahaha Fick öppna lucka 5 idag vid skolan också! :D
Imorgon e jag ledig BTW,
 
Med domhär meningarna avslutade jag min novell:
 
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: mimmi

hej, tyckte din novell/berättelse låt väldigt intressant!:) tror du att du orkar ( om du vill) skriva ut den på bloggen, så att vi kan läsa den?:)
tycker själv att det är jätteroligt att skriva ! :)
kram.

2012-12-05 @ 19:39:45



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0