Redigerade bilder i gimp

Igår satt jag o redigerade lite på gimp :)
 
 
 
Inatt drömde jag att Darin skulle transporteras hem i en trälådan o jag gav honom en massa papper som han kunde läsa xD Helt ärligt Darin e nog ganska snygg trots allt :P
Har ganska mkt planer i helgen elr tjaa ovanligt mycket om ska säga så ^^ Vi ska efter julgranen (JIPPIIII :DD) , baka knäck med mamma , färga håret (senast jag färgade det mörka var innan skofotograferingen)  , pappa ska ut o äta på restaurang med sina jobbakompisar så jag , mamma o bröderna ska äta MC Donalds mat :P , Öva på matte prov och städa om jag orkar :) Det var nog en del planer detdär jååååååå x)
Det är ju också bara 1 vecka kvar i skolan så den ska jag ju nog orka , nog för att jag tog typ helg redan i tisdags ^^
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0