Fammo ♥

Har varit på kalas till fammo för hon fyller 88 på tisdag (alla hjärtans dag) o alla tkr de e kul då hon fyller men jag skulle gärna ha velat gråta för hon åldras ju o snart har vi inte henne kvar ;( Just df är detta inlägg tillägnat henne fast hon inte ser det :) HAHA hon som inte ens vet hur man gör med en mobil xD
jag minns så braa då jag var liten o alltid skulle till henne för vi bor jätte nära henne , jag skulle vara där varje dag ,  dag ut & dag in o leka kurragömma xD Nu antingen orkar jag elr inte har tid att hälsa på så mkt , men jag gör de då jag håksar o hinner :) Jag minns att jag alltid leta efter hennes läppstift hahaha x) Dagen du dör vill jag inte att ska komma!!
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0