Funderar

Sitter & funderar nu på lite olika saker
1. Var överallt ska jag laga rosa i håret sen då jag ska laga mer ska iaf ha rosa underlugg men vad mer , vill ha ändring ?
2. Ska försöka göra en till bloggdesign elr funderar om jag ska göra de för jag skulle ha lust med det
3. Vad ska jag blogga om ?
HAHA jaaa mina funderingar men om du har svar på något så kommentera bara :)
Var inte rädd , bits inte ... elr gör jag ? ;) (skämt)


Men fan vad kallt de var imorse , då jag skulle gå till bussen var det - 30 o man frös som fan men ändå började jag inte frysa sådär grymt om pannan som jag gjorde igår  & då var det varmare :O
... tror jag ska googla runt på lite saker nu ;) hehe vet inte riktit vad det blir men det kmr synnas på bloggen iaf :P
Naajs Naaajs elr ? ;)


Har varit på bloggen förr ...
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0