In the end it doesn't even matter

Hejhej skulle ha åkt till mommo & moffa idag med familjen men Jimmy hostar som jag vet inte vad så jag hamnade att vara hemma med honom , synd för jag skulle gärna ha åkt :) Anledningen till vf jimmy inte kan åka dit fast han bara hostar e för att moffa ska operera knät snart o får inte vara de minsta sjuk / förkyld.
Vet inte vf jag måste vara hemma , jimmy klarar sig nog , men mamma & pappa blir väl oroliga annars :P Men jag ska iaf ut & springa , har inte gjort det på länge , bara 1 dag denhär veckan SKITT vart har min träning åkt :O får se till att kärpa mig en hel del ! ;)
Idag ska jag baka & göra våfflor & träna!
Glömde 30 dagars saken igår igen så tar 2 nu :P


12. En bild på ditt rum som det ser ut just nu

orkade inte städa rummet innan jag tog bilderna xD hehe hoppas ingen
fick en hjärtattack nu x) (om någon undrar vf min gitarr inte syns på någon av
bilderna så e de för att den e mellan nattduksbordet & min spegelbyrå :D )



13. Ett kort någon annan tagit på dig

Fotografen e ike ! :D

©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0