My stile

Min musik smak är rock , scream / growl , rapp & fina ballader :) även techno - screamo e något som jag gillar :P

Ex.




Det är bara en LITEN del av allt jag hör på :)
Min klädstil är helt klart min egna! :)
Men det finns ju kläder jag gillar för att få denhär stilen :P
Skor jag gillar


Mina skor har inte det märket förståss ,
dom har ett konstit märke som jag inte vet vad
de är för något xD
jag har gärna olika färger på mina skosnören :)

Ex


Kläder jag gillar


Coola hoodies!



Bas toppar


tights

elr


jeans


Jag gillar också t-shirts med coola tryck på :)




Scene diamanten e också mitt favorit halsband :)

Det var lite om min stil! Vissa bilder är tagna från google & vissa är mina egna :)

©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0