Supermega glad TJEJ HÄÄÄÄR! :D

Som rubriken lyder så e jag glad nu just :D Vill nån veta varför? ;)
Joo för INTERNET FUNKAR I MITT RUM! , SPORTLOV , PÅ HUSLIG EKONOMI HADE JAG GANSKA KUL
INGA PROV FÖREN 2 VECKOR, VARMT UTE (ganska iaf) , SNÖÖÖÖÖ SMÄLTER :D hahaa fina saker att vara glad över :) Snart ska jag iaf fara ut & springa & det har jag bestämt mig för att jag ska jogga  i lenkki skorna! :D
Japp japp nån annan än jag som har fått sportlov? :) Jag minns såklart mitt löfte som jag ska ha detta lov :D
Nån dag ska jag filma också ! :) Medan jag är ute och går ska jag fundera på mera idéer på vad jag ska videoblogga om & allt jag har kommit på blir en hemlis mohahaha ;P
eeeehm märks att jag inte kunde göra ett morgoninlägg :cool: och att jag använder braa med smileys :D
ojj vilket hår jag har hahahaha xD
Nu ska jag sätta mig i sängen & redigera bilder på samma gång som jag ser på tv :)
HA DET BRA! :cool:
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0