Videoinlägg! :D

Äntligen kan jag puplicera mitt videoinlägg , de e inte det bästa men jag försökte :D
Nästa gång ska jag försöka prata med högre röst :D Så skruva upp volymen i denhär (Men bara då jag pratar! )
vi som älskar stillbilden :D :love:
haha and yeeaaah I know min vägg e så jäkla fiiin :thumbup:
hahaha väckarklockan e inte seriös (om ingen förstår de xD )
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: TECKNING & FOTO

TÄVLINGSTIPS, SISTA CHANSEN! Idag klockan 20.00 avslutas tävlingen om en sjukt snygg grå "Trash Hoodie" (tröja) hos mig. Med endast 2 obligatoriska regler är du med och tävlar!! Skynda!



PS. Kika gärna in i min "säljes-blogg". Knappt använda kläder/oanvända likaså, länk finns i inlägget med bild på hårfärg. DS.

2012-02-14 @ 17:26:02
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0