All the broken pieces shattered all around me

Ska ut och gå nu så har jag de gjort :)
Men en fråga bara :
Ser ni mina smileys alltå inte som man gör dom utan som dom e i typ bilder elr sånt ?
För då jag e inne och ser på min blogg så allt funkar så e de inte så :O
Fast koden är där och allt , men det kan ju bara vara problem på  min dator så kommentera vad du ser :)
ses då jag e hemma igen ;)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Simon Glimholt

sv: Åh tack så mycket! Ja visst är den gullig :)

2012-01-04 @ 15:32:23
URL: http://simonpixel.webblogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej

Jag heter Joanna och är 23 år men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är llika värda oavsett bakgrund.

Kör även en stor veckans blogg tävling nu där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så kolla gärna in min blogg:)

kram

Ps. du kanske tom vill göra ett bloglovin byte?:)

Ps. Finns flera tävlingar med fina priser också:)



2012-01-04 @ 16:28:46
URL: http://domkallarmighannes.com



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0