Mommo

Tror att vi snart ska till min kära mommo & moffa :)
Btw. fick inte tillbaks smileysarna igår :/ sidan jag skulle in på där koden fanns funkade inte på min dator så får försöka igen då jag kmr hem :)
Annars så inatt har jag haft svårt att sova först knakade det i väggen elr nå helt skithårt o så tyckte jag att jag såg nån inne i mitt rum men så försäkrade jag mig om att jag bara inbillade mig.
Sen slockna datorn hela tiden och jag har ju filmen som ska laddas ner igen så jag har måsta gå och sätta på datorn. Halv 5 tiden på morgonen ringde väckarklockan :O O.0 vet fan inte hur den kom på för sist jag kollade så hade jag av ringningen och ingen av mina bröder har varit inne i mitt rum sen jag kollade det :O O.0 O.O
Skit skumt men läskit på samma gång >_<
fattar mig inte på hålen där i hoodien ...
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0