you go and say we are immature but it immature that there is to go around saying stuff about other

Hejhej rubriken var bara något som jag kom på :P
Satt just och spelade en massa låtar på gitarr från lågis :D haha vilka minnen som plåppa upp i huvudet ;)
Nu just sitter jag bara o hör på musik :)
Imr är de ny skoldag o jag klarade av denhär med mkt gäspande o skratt i bussen på väg hem så morgondagen måste gå då oxo ;P
På onsdag har jag dom första läxorna dehär året :S
Hehe började det nya skolåret med att börja med en text i finska om en hund som dog :/
Kmr nog säkert ett till inlägg ikv :)

Hårda debutanter. Precis som HN gissade för två veckor sedan gör Dead by April debut i melodifestivalen med Pontus Hjelms "Mysteri". Men först väntar en Europaturné 8–22 december. Basisten Marcus Wesslén (mitten) är uppvuxen i Veddige.
sitter o lyssnar på domhär nu xD Längtar skit mkt till 4 februari då melodifestivalen
kmr :D
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0