Fammo ♥

Något som mamma o pappa har talat om igår e att fammo skulle borda sättas in på ålderdomshem för om det händer något så finns de ju folk i närheten hela tiden.
Det e inte heller någon som bor på hennes vind nu just.
Hon har åldrats jätte mkt både på insidan o utsidan på bara 1 år :( Jag vill INTE att hon ska dö , hon börjar bli gammal o ju mer dagarna , sekunderna , minuterna , timmarna , veckorna , månaderna , åren går så e det ett steg närmare tills hon tar farväl :( Jag vill inte att hon ska göra det! Jag vill att hon ska hinna få träffa sitt barnbarnsbarn! Nu dethär senaste året e det just henne som jag tänkt messt på o oroat mig för.
Hon hör till min barndom! Som min mamma sa då Misse hade dött "Man kan skaffa sig ett nytt djur men inte en ny människa" Med det menar hon att om t.ex fammo dör så kan jag ju inte köpa en ny hon...
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: ike

i know the feeling, har samma problem lr va man no ska kall e till. Min fammo böri å bli skitgammal å blir bara dåligare å dåligare men on kmr ti konfirmationen men ja gissar att he e sista gången ja får si on i liv fö hon å jag träffas ju så sällan när on bor så långt bort. Sad but true, men alla dör vi ju nångång. Nåja vila no bara säg att int du e ensam för att oro dig.

Svar: åååh :(
Johanna

2012-07-06 @ 21:06:16
URL: http://justikehere.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0