Såååå snyggt!

Något som jag har öppnat ögonen för så e Creepers förr gillade jag dom inte alls sen började jag gilla dom lite o nu gillar jag dom xD
 
 
Nu till skolstarten så behöver jag en ny väska o då menar jag det xD Dragskejdan har väl typ nästan gett upp x3
Jag har redan hittat en som jag gillar men de dåliga e att den inte finns att köpa i stan :( Men om de går för mamma så kan vi ju alltid beställa hem den ;) 
 
 
Living Dead Souls Plug N Play Radio Bag (Silver) 
Den e från Bluebanana.com för 33.01€ o frakten kanske inte e så billig den heller men de finns ju lixom ingen annan jag vill ha :S
 
Någon jag e i stort behov av så e t-shirts i den stilen jag har nu för dom e så galet snygga o de skänns som om jag nästan inte har något alls :( Men på rockjet finns de ju nog så ska kolla där lite nån gång :)
Annars så e domhär tröjjorna sjukt snygga!
 
Newbreed Girl I Like You Koala Skinny Fit T Shirt (Black/Pink)
 
 
Cupcake Cult Monster Teddy Skinny Fit T Shirt (Black)
 
Flip Flops And Fangs WTF Skinny Fit T Shirt (Purple)
Bara som ett litet smakprov ;) Nu vet ni vad de e för typ av kläder jag letar efter xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Skiton va snygg header :D

Svar: Taack!!! :D
Johanna

2012-07-29 @ 22:01:48
URL: http://hopeindecember.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0