HAHAHAHAH

SkapaTV | Aftonbladet
Kolla min "TV" om du vill xD Det är då dead by april går i spökhuset HAHAHAHAHAHHA xD skrattade nästan ihjäl mig , dom e ju som en själv om inte man själv e värre xD Kanske man borde ta o filma sig själv då man går i spökhus ^^ HAHAHAHHAHAHAHA
Dom har ju också gjort en video till crossroads o jag kan säga : Man får inte nog med kroppar xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: ike

HAHAHHAAHHAHAHAHHA nej fan va ja satt å skratta! på riktit di e ju precis som oss!!!!! hahhahahahahhahah XD ;D ;D :) :D

2012-06-04 @ 16:43:47
Postat av: Anonym

Hej!

Jag skulle bara vilja tipsa om våran nystartade blogg! Inläggen är proppade med heminredning, Gör-det-själv-tips (tutorials), inspirationsbilder och vi har även en Till-Salu-kategori med väl utvalda och helt unika möbler!

Vi inriktar oss nästan uteslutande på gammalt och nött, men utan att vara "helvita" såsom Shabby Chic!

Vi finns också på Bloglovin för de som inte vill missa ett enda inlägg!

Ha det kanon! Kram / Lina

2012-06-04 @ 20:33:09



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0