Har helt ändrat uppfattning nu xD

Förr skulle jag aldrig kunna ha en touch tfn elr Iphone men nu då jag har sett på ebay.com vilka fina skal de finns till Iphone's så skulle jag vilja ha en men då skulle jag behöva va väldigt försiktig med den :O
Jag menar kolla vad snygga skal!!!!
Item image Item image Item image
Item image Item image Item image
Item image Item image 
 
Något som dom också har på sidan som e jätte snyggt e Leggins :D
 
G894 Sexy Slim Fashion Elasticity Footless Graffiti Print Leggings Tights Pants New Women's Leggings cross straps mesh pantyhose Ripped Slashed Wet Look Sexy Stretch Tights Legging Pants Black FREE SHIPPING
New Sexy Slim Fashion Elasticity Footless Leopard Print Leggings Tights Pants 
och många meeer :)
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Michaila - I can do anything with the right shoes!

Iphonen är riktigt bra också :D

Svar: låter naaajs :D
Johanna

2012-06-25 @ 23:43:22
URL: http://michaila.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0