Inte så aktiv nu just :O

 
 
 Nu just e jag inte så aktiv med bloggandet som säkert ni flesta har märkt men jag har bra skäl till det ;)
Jag har vilat ut mig idag och sov till 1 xD Sen så har jag varit till stranden med familjen o nu har jag spelat sims 2 skeppsbruten , för Jimmy har de på PS2 o det har flyttat ner till mitt rum nu så :)
Jag håller också på med en helt ny bloggdesign men jag testar lite olika saker nu ^^ Anledningen till att det inte syns på bloggen som de alltid har e att jag har gjort en test blogg :D
Arkivet jepp xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

hahahha visst blir man beroende sims 2! xD va snyggt he blev me rosa ront allt :D

2012-06-24 @ 14:05:18
URL: http://hopeindecember.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0