Sista kvällen innan

Nu e de sista kvällen innan jag far till Äkäslompolo förmodlingen också framför datorn men de får vi se kan hända att jag sätter på den imr då jag ska göra mig klar för utan musik på morgnarna så går de trögt o jag skulle kunna somna stående xD
Har förberett en massa inlägg vissa dagar e det 2 inlägg men vissa bara 1 för de e ju trots allt 1 vecka jag e borta så man kan ju inte göra hur många som hellst :)
Hejdåå vi ses om 1 vecka då :)
Var något år sen sist jag var i Lappland så kör med att
åka dit nu igen ;) Önska mig lycka till! Vet inte var dehär
kmr leda xD Hoppas iaf att det kmr leda till något braa :)
Skriver ett litet prov också typ sista dagen som jag e där så hoppas
det går braa då också ^^
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0