Äntligen !!! :D

YEESSS äntligen har jag kommit på vad jag är braa på :D
Tack vare min kära lärare som jag hade 1-4 :D
Hon kom fram till mig imorse o sa att jag hade så fint hår o att jag måste ha varit till en frisör.
Jag bara : näää jag har nog gjort det själv
O hon bara : VAAAAAA????? har du gjort dehär själv? Men gud hur gjorde du det? Du skulle måsta satsa som frisör , har du funderat på att bli frisör ?
Jag : joo tack , jooo
Så alltså tack Monika fast du säkert inte läser det men :)
Då jag sa det till mamma började hon rabbla upp en massa annat b.l.a sköta om mina bröder xD
Men jaaa frisör , de e alltså det där med färgningen o hur jag ska gå till väga som jag tkr jag e ganska bra på o att mina smarta idéer faktist lyckas :D Hur det är med klippning vet jag ej för jag får inte klippa mitt hår själv för mamma xD
Vet du vad du är bra på & vad isf ? :D
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa =)

hahaha taack ^^

2012-03-16 @ 06:31:48
URL: http://jossasbloggen.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0