Busschauffören värkade hata mig idag xS

Så här börjar det : Jag o ike sitter på en grustunna o väntar på bussen då plötsligt en helt annan buss kmr där våran buss ska vara o vi ser folk som går in , så vi skyndar oss dit. Vi visar våra busskort för de e en ny busschaufför.
Så här e konversationen mittiallt:
Ike: Se se en lik lik biiiiiil!
Jag: En rad bil en rad bil en bilrad .....
Vi : EN KISTAAAAAAAA!!!!!!!!
Vi : HAHAHAHAHAHAHAHAH
Sen då vi kmr dit var jag o alla andra i karperö stiger av , åker han bara förbi o sen då han äntligen stannar o jag går av så innan jag ens e ute ur bussen så stänger han dörren o jag känner då dörren rör i mitt ben o skyndar mig ut ur bussen men tänker snubbla hahaa.
Men vad fan jag har gjort honom vet jag inte då han måste stänga dörren på mig.
Då jag berättade för mamma hon bara : Satananamma vad var de för buss!?
hahaa o jag tar det som , jaha han får väl hata mig bäst han vill.
Ojj vad bucklig bilden blev :S
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Daniella Book

Tack så mycket!:)

Härligt! Jo det är bara bra med mig!

Gjort idag då?:D

2012-03-23 @ 16:10:29
URL: http://daniellabooks.blogg.se/
Postat av: Daniella Book

Trevligt, jag har bara varit i skolan:P

2012-03-23 @ 16:21:04
URL: http://daniellabooks.blogg.se/
Postat av: Fnati <3

hehe, ojjojj. Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller tycka synd om dig :P

2012-03-24 @ 09:08:35
URL: http://fnatis.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0