du kanske inte tror på det men det gör jag!

En sak som dom flesta kanske inte tror på e att det finns döda människors själar som skyddar en.
Iaf jag har en skyddare o det är min mammas Farfar. Innan han dog sa han till min mamma som gick omkring med mig i magen , att han nu lämnar plats åt flickan som ska komma till världen. Mamma visste ju inte att jag skulle bli en flicka men det gjorde han. Just innan jag föddes dog han. Nu kan jag inte sova utan kläder för varje gång jag ska släcka lampan & sova , skänns det som om någon står bredvid sängen o ser på mig o jag gör alltid upp en bild i huvudet av en gubbe som står vid min säng. Då jag berättade för mamma sa hon : Ojj guuuuuud min farfar skyddar dig!
Jag blev så glad över att ha någon som skyddar mig så jag började skratta :)
Men om man tänker efter , jag har aldrig behövt åka till sjukhuset o sy något elr liknande jag har bara varit o hälsat på dom som varit där o tagit prover en gång då jag var liten vid HVC o efter jag hade gjort det så började jag bli frisk :) Jag är väldigt försiktig med mig själv men vissa gånger blir de inte så o då har det aldrig hänt något , t.ex en gång då jag var lite och smakade på rengörningsmedel till spisplattorna , hände det ingenting jag fick inte hellst ont i magen xD Jag har bränt mig flera gånger för att jag har varit så nyfiken men aldrig fått någon stor brännskada , jag har bara fått såna som typ knappt synns xD Men sist jag brände mig så gjorde det nog ont som fan xS
Då jag övade på att hoppa volt i snön , hoppade jag på ett sånt sätt som man blev lite orolig över om jag skulle landa på nacken O.0
Typ hela familjen förutom jag har nånting. Pappa kan inte dricka mjölk , mamma måste äta o dricka laktosfattiga saker o tar tabletter mot andfall , Jimmy e pälsallergiker o laktosintolerant, Tobbe har hamnat på sjukhus för att han hade lunginflamation då han var 4 år , Jani har diabetes.
Men jag , jag har inget O.0 men det kmr väl :)
Min mamma sa till mig också idag då jag sa att det är så hemskt med folk som dör o prästen tar upp det på gudstjänsterna då det e såna som dör vid 90 årsåldern , min fammo e snart i den åldern :(
Hon sa att dom äldre dör för att det ska kunna födas nya människor , det var hennes farfar som sagt det :)
Hennes faffa dog för mig , hennes fammo elr så var det mommo dog för Jimmy , hennes moffa dog för tobbe. Vem som dog för Jani vet jag inte.
Men jaaa det messta som jag har skrivit här har jag skrivit i ett annat inlägg också för några månader sen , men det är så intressant o fint att man har beskyddare :)
Vissa kanske inte tror på det men det gör  jag o ingen kan heller hindra mig från att göra det! :)


Jag hade somsagt målat mig med tusch i ansiktet elr som man kanske
borde säga "sminkat mig med tusch" hahaha xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Va häftit :) Ondrar om nån släkting skyddar mig :)

2012-03-18 @ 18:31:43
URL: http://thejossassimsblogg.blogg.se/
Postat av: Jossa :)

Sv: Hahah, ja blev nästan rädd då ja fota e :P

2012-03-18 @ 18:33:26
URL: http://thejossassimsblogg.blogg.se/
Postat av: Jossa :)

Sv: Hahaha XD

Hahah, japp he ska ja jäär XD

2012-03-18 @ 18:45:32
URL: http://thejossassimsblogg.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0