Dumle slickepinne :P

Imorse blec typ min frukost dumle slickepinne för jag var bara sugen på det men inte på frukost xD
Så jaaa om man inte räknar med det så har jag inte ätit något idag :S
Föresten så värkar det som att våren är på väg!!!!! :D :D Igår på båten då vi var vid åland såg vi minst 100 svanar :D Och idag då jag var ute och gick (det var för halt för att jogga xD ) var lite asfalt framme & lite grus från våran gårdsväg , solen sken som jag vet inte vad och fåglarna kvittrade :D
Hoppas snön smälter snabbt! :)
Köpte också "Men som hatar kvinnor" på båten hahah mittiallt om något sånt xD
Har kvarg som måste ätas upp också men jag har ingen jävla lust med det fast jag är hungrig :S
Men men ska snart se på tv okej om 1 halvtimme hehehe men de e ju nog ganska snart :)
En bild på min slickepinne är inte fel synd bara att jag bara har 1 kvar :|
hahaha matbloggaren XD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0