Får ångest över dehär :S

Ända sen Misse dog har jag haft ångest över att jag varje gång bar ut honom ur mitt rum då han bara ville sova i min säng :( Jag ångrar det så otroligt mkt :( Om han skulle finnas idag skulle jag låta honom sova i min säng!
Samma sak med Jullu.
Misse var världens latmask men då man bar ut honom o gick in i sitt rum tibax så var han snabb xD
Man fick alltid vara försiktig vid dörren o då man bara hade upp en springa vid dörren , såg man hur han hoppades på att bli insläppt igen , den stackarn ;( Kan inte bara Jullu & Misse komma tillbaka!!
Ända bilden jag har av Misse på min dator
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Sv: Hahah, så snart ja ha kommi på den delen :D

Ja beklagar sorgin me Jullu o Misse :( Di såå så golloga ut!

2012-03-24 @ 12:36:38
URL: http://thejossassimsblogg.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0