Hemma från kryssningen :D

Som man brukar säga Borta bra men hemma bäst! :D
Jag hade det kul på kryssningen men som vanlit så var det något som gjorde att jag inte kunde sova o denhär gången var det inget metallskåp elr båten som lät så hårt för vi hade våran hytt ganska så högt uppe , men det finns ju nånting som kallas snarkande pappa! Jaaa pappa snarkade så man inte kunde sova :S Men lite sovde man ju åtminstine medan han inte snarkade xD
Då vi kom ombord på båten gick vi o åt på en restaurang o jag tog som vanlit en hamburgare , dom har en ny sorts stor hamburgare varje gång elr kanske månad tror jag :) Men jag slog iaf rekord i hur mkt jag har orkat äta av en stor hamburgare :D Efter det beställde vi världens gulligaste o godaste efterrätt elr iaf jordgubbarna var gulliga :P Det var spansk munk med glass o chokladsås omnomnom :P
Synd bara att jag inte hade fickor elr kameran med o lämnade tfn i hytten :S
Vi såg/hörde också på Ressu red ford!
Nu kmr lite bilder men de blev inga bilder tagna på båten :S
mina naglar hehehehehe xD
jimmy börjar bli en riktigt stark 12 åring snart hehe han fyller snart 12

Hemvägen




Här har vi den stilige Ressu redford

©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa =)

VÄLKOMMEN HEM NANNA :D:D:D:D

2012-03-02 @ 13:45:46
URL: http://jossasbloggen.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0