Yeeeaah fredag :3

Fredag idag o de e skönt , skulle ha åkt till sports club idag efter skolan men sällskapet ville inte gå dit från stan , som jag tyckte lät helt ok. Idag har vi finska prov o det ska gå braaa!!!!!!!!! Igår på fyke hade vi en snygg vikarie o de bästa e att vi har honom idag också muhahahaha x)
Idag e det fiiiint väder o säkert blir de ganska varmt , ska fråga om jag kan ta mina eeehm vad ska man kalla dom ? Sommarskor? Jooo vi kör på sommarskor :D
hahah jag e tjejen som ska fråga allt så de inte blir något bråk elr något sånt xD
Kolla vad fiiiint jag har gjort luggen idag :D Gjorde en till scene diamant i mörkblått
igår också o den blev så braa som på bilden :D
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0