Frågor ^^

Här har jag några frågor som jag ska svara på , men för att få lite mer humor i det hela så ska jag ta svaren från låtarna jag har på spotify xD Nackdelen e ju att jag har fullt med olika spellistor så jag tar en helt random lista :D


Hur bor du:  My saviour

Brukar du komma i tid:  Sorry for everything
Hur lång är du:  Trapped
Kan du laga mat:   In my arms
Vad jobbar du med/pluggar du:  Erased
Vad har du på dig just nu:  Losing you
Har du någon fobi:   Stronger
Hade du en bra kväll igår:   What Can I say
Vilket är ditt senaste inköp:  Love Like Blood
Din favoritdryck på morgonen:  I made it
Var fick du dina senaste pengar ifrån:  Promise Me
Har du sovit i din egen säng inatt:  Dance in the neonlight
Vad hade du sönder senast:  Falling Behind
Vem snackade du med senast:  A promise
Varm favoritdricka:   Within My heart
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Carry me
Alkoholhaltig favoritdricka: Two Faced
När gjorde du senast något riktigt dumt: leaves Falling
Saknar du någon just nu: Incomparable
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Crossroads
Någon jag stör mig på: Dreaming
Intressen: Angels of clarity
senaste person du kramade: Too late
Senaste person du ringde: Calling
Senaste person som ringde dig: Unhateable
Vad drack du senast: More than Yesterday
Vill du ha barn: You should know
Längtar du till din nästa födelsedag: Poison
Har rakat dina ben någon gång: hero
Är du sugen på något nu: When you wake up
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Mystery
Använder du hudkräm: Idiot
Attraheras du av män med skägg: Last goodbye
Micro-pop eller poppa själv: Last man standing
Brukar du baka: Revolution, Baby
Röstade du i det senaste valet: Never say die
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: The hunter
Vilken låt lyssnade du senast på:  Hot
Har någon annan sovit i din säng inatt:  Motivation
Vad tycker du är äckligt: Taivas Lyö tulta
Har du pengar på mobilen: Min ängel

Randomiserade lite på Random.Org
Jag måste iaf säga att de var sjukt kul att göra sådär :D
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0