Handlat en ny klänning!

Har varit ute o letat en klänning idag , for då jag steg upp så har inte hunnit sitta framför datorn nå.
Först for vi till GW gallerian i hopp om att det fanns någon klänning där o kläder till bröderna men det fanns bara åt bröderna men inte till mig för det fanns inga som var i min stil o dom jag kunde tänka mig hade för stora storlekar.
Så då for vi till stan o se där i Seppälä o guud vad många jag hade med in i provrummet :D Det slutade med att jag stod o försökte välja vilken jag skulle ha mellan 2 klänningar o sen besämde jag mig för denhär :
MEKKO
har haft den på bloggen för någon vecka sen o nu e den min! :D :D
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Va fiin klänniiiing ^^

2012-05-26 @ 18:24:05



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0