hatar såna här dagar :/

Jag hatar dagar då det skänns som söndag fast de e lördag , man e trött o blir sur på allt , de regnar både från ögonen o utomhus.

Idag skulle de va bra med hårfärg så jag kan färga rosa i håret o prova en sak , men jag e inte säker på om mamma o pappa köper hårfärg idag o om dom inte gör de så tar de längre innan jag kan ta nya bilder o göra en ny header för annars blir de för många byten :|
En roligare sak e att mitt hår kanske har växt på bara några dagar elr så e jag virrig av mig xD
Jag har haft upp håret hela tiden o ätit frukt :) Sen då jag släpper ut håret o gör de lite rakare så ser de ut som om de har växt :D De får gärna vara så faktist , isf kmr jag ha upp håret ofta xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0