Nu e jag irriterad igen!!

Slutade se för man vet ändå hur de kmr gå för finland o svaret e skit! Domarna dömmer helt jäkla fel då en finländare blev påhoppad så blev den finländaren utvisad :O En annan sak som jag också stör mig på är att folk bor i ett land men vill inte bo där. Jag är stolt finländare och vill inte byta land till ett annat , jag trivs mkt bättre med att bo i finland. Jag är inte en sån person som hatar det finska språket , jag gillar det fast det är svårt att lära sig! Jaaa bara som ni vet så gillar jag finland , men de e ju kul att åka till ett annat land på resa men jag skulle aldrig flytta till ett annat land :O

©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Sv: va saaaaaaken?! ååååh va ja val irritera på domare som ji heilt dom i hovo :mad:

2012-05-13 @ 18:36:06
URL: http://thejossassimsblogg.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0