svar på kommentar :)

Jojja om Gud vad det händer mkt i sommar!:
haru inge annan tjej att va mä där dåe? :) eller äre ba du och killar?
sv: nope de e nog också tjejer med men de e ovanligt mkt killar xD
Men som du läste i inlägget så ska jag vara utan familjen hel vecka :O o jag
o familjen har en skit stark relation nu just :S o så hamnade jag inte med mina
bästa kompisar o den kompisen jag hamnade med så hamnade med min fd.kompis
också o hon e med henne så.
Svårt att förklara men mest av allt e det att jag kmr va borta i en hel vecka :O.
Jag e inte alls redo för det :( Telefonen kmr ju då självklart att användas ;)
Hehehe låångt svaar xD



Men de e ju bara en vecka så det måste jag ju klara ! :) Kmr ju sen hem ^^
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0