The truth behind my header!

Nu har jag headern uppe o bakgrunden på den ville inte va genomskinlig så då fick den väl va vit då xD
Men jaaaa jag tog den coola bilden på mig sj som jag har som header o så gjorde jag så att inte den riktiga bakgrunden syndest o så la jag dit Jimmie Strimell , för att han e en så braaa sångare/screamare/growlare :D
Tills sist la jag dit en text där bloggnamnet står o sen något annat hehehe xD O skugga la jag på texten för jag har just lärt mig det xD O så gjorde jag texten lite finare :)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Sv: var flyttar man e? :P ji e na siffror? ha du prova ti lag e på minus? elo ji e na spärr, att he star still hu myki du än flyttar e? hahah sori för att ja ställer så mang frågor :P

2012-05-09 @ 15:16:42
URL: http://thejossassimsblogg.blogg.se/
Postat av: Fnati <3

vacket vackert :'D

2012-05-09 @ 21:56:48
URL: http://fnatis.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0